jag umgås med ett gudomligt sällskap med gråt, garv och gallskrik

Igår så blev det upp tidigt och checka packningen inför helgens återträff med Groowelägret. Suuuuperkuul att träffa alla igen och man prata väl nästan med allt och alla.
En rolig lek som hette soxwar inleddes återträffen med, den gick ut på att man skulle ta en trofe samtidigt som man skulle slå ut motståndaren genom att kasta strumpor på dom. Lite kul men tror inte edt lag jag blev rekryterad till vann en enda gång.
Blev lite kvällsmat och sedan blev det massa roliga aktiviter som sing star, mario kart, sällskapsspel eller bara massa andra lekar och spel man kan köra.
Jag och ett litet gäng satte oss efter kvällsandakten i ett litet rum på övervåningen och börja skrämma upp varandra med massa spökhistorier. Där satt vi fram till sena timmen och tills de andra inte kunde klara av mina spökhistorier mer (hehehehehe)
                                          
Vi joina ett litet större gäng och körde lite andra lekar men sen orkade dom inte mer så då gick dom och la sig men vi var ändå ett litet gäng som stannade uppe och körde massa roliga och konstiga tankelekar (kommer inte på ordet nu). Vissa av lekarna kom man på vad det var man skulle lista ut men vissa blev man bara galen på.
Men nu ska jag ut och lufta hjärnan ett litet varv och sedan vänta på att mamma ska göra iordning julskinkan (vi tjuvstartar lite hihihihi )
Efter att vi har ätit ska jag gå och lägga mig och sova! Har redan somnat ett antal gånger för först låg jag och kolla på family guy och i nästa ögonblick var det det ett helt annat program och när jag kolla på klockan så hade nästan en hel timme passerat så tror jag är lite trött

                                                                                  Puuuussheeiii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0