jag är tagen till djupet av mitt hjärta

WOW säger jag bara, har aldrig upplevt en film så starkt när man bara känner desperationen och känslorna i den ännu bättre är det ju om man får fälla en tår mot slutet.
Jag vet att jag blir väldigt berörd av filmer därför är jag ju så stört du att jag hela tiden vill se nya sådana filmer, varför kan man ju undra. Och ärligt jag har faktiskt inte ens någon bra svar på det själv
Jag kan verkligen rekomdera den STARKT till de som vill få en upplevelse



Nu ska jag badda ansiktet lite för att få bort tårarna och sen ska jag gå och lägga mig 

                                                                                        Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0