du bubblar lite sött som sockerdrickan i min mage

Den här dagen har bestått av plugg, bak och fika med min mor med nybakade tekakor.
Det var helt underbart att få sova ut ordentligt och vakna med solen som lyser in på en, går upp och hoppar inte i duschen och verkligen i snigelfart(helt underbart).
Börjar dagen med lite äpple och hemmagjord dipp innan jag sätter mig med de första läxorna, detta fortsätter med att jag plockar ur diskmaskinen innan mamma kommer hem.
Äter lite lunch som består av gårdagens rester, beger mig ut i solskenet och går en liten sväng innan jag kavlar upp ärmarna och gör en dubbelsats med tekakor



Jag passar även på att göra lite hemmagjord bananglass, det är det ända smaskiga jag får äta nu fram till jul. Har gått med i ett löfte om att inte äta några sötsaker eller dricka någon läsk fram till jul så vi får se hur detta går men om det blir för illa får jag ta fram en av dessa små godingar



Det är nyttigt, gott, svalkande och det smakar INTE banan!! Visst är det lite klyftigt?
Men nu ska jag plugga lite svenska innan mamma och micke kommer hem för då blir det till att gå ner och träna!
Hoppas alla har haft en trevligt start på veckan

                                                                                   Puuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0