blåbär, banan och bapelsin

Tröttsam dag men har ändå hunnit med en del. Blev iaf klar med svenska uppgiften så det var skönt, gruppen på samhällen klara också av uppgiften som vi fick idag. Efter att vi slutat gjorde carro, jag och mikaela sällskap ner till chickenkebab och tog oss en liten bit mat. Vid kvart i tre mötte jag micke för att ha sällskap med honom under en sjuuuuuukt bra film!!!  Kan ni gissa vilken jag såg??  Den gick 15.00 idag och hade premiär!! Det är ju såklart del ett av breaking dawn

            
Den var grymt bra, satt och skratta och grät och var rörd och tyckte saker va kostiga och vissa saker var bara jätte söta! Jaaa det var helt sjukt helt underbart!!
När filmen var slut och mascaran avtorkad åkte micke och jag hem.


Jag la på ett oranget leende idag
Mamma och jag gick till badhuset och simma, har det som ett projekt i idrotten. Pågrund av min skadade fot har jag inte kunnat springa så har fått kompromissa och göra något annat så det blev att simma.
Tycker jag lyckades rätt så bra den här veckan trots att jag är förkyld.
Men nu ska jag kolla på tv och ta det massa lugnt bara!!

                                                                                                 Puuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0