a taste of Jesus

Idag så pratade mamma och jag om att jag inte skulle shoppa något fram tills vi flyttar så vi slipper få ännu mer att flytta på.
Men idag när vi körde in till stan för att mamma och micke skulle handla lite och jag kolla på ett par vantar råkade jag hamna inne på cubus. Hittade inga vantar där inne men däremot hittade jag 4 st skjortor, två vita, en gul och en marinblå. Hitta även en suupersnygg tröja!! Så det blev allså fem plagg men det gick bara på 320 kr!!!! Så jag är skapligt nöjd! Hitta även ett par vantar sedan på H&M.



Så nu ska jag snart bege mig upp mot vånga missionskyrka i min nya gula skjorta och gå på  After Eight för att träffa massa suuper trevliga människor och få A Taste of Jesus

                                                                                     Puuussheeei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0