328

Idag har det varit en väldigt jobbigt dag så är väldigt trött. Har varit och serverat första gången men tyckte det ändå gick rätt så bra, lite kanske man rörde ihop det men det var ändå första gången så lite får man ju fråga. Efter skolan åkte jag ut till löfstad slott för att få lite information om mitt sommarjobb där. Tror faktiskt det ska bli väligt intressant och spännande så det ska bli riktigt kul.
Imorgon ska jag till Linköping och provjobba på en restaurang där så hoppas verkligen att det går bra, man får hålla tummarna.
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig för är verkligen helt utmattad. Kan passa på att berätta att jag övningskörde idag också, ändå från blacka till norrköping och sen ut till vånga igen och det tar ju lite av orken när man inte är van och har mycket att tänka på men det gick ändå faktiskt väligt bra.
Hoppas ni får en jätte bra och önska mig lycka till


Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0