313

chaaa chaaa ;)

Tänkte väl berätta att jagb lever så att alla är med på det även om jag är supertrött just nu och verkligen inte orkar sitta vid datorn något längre för att...... aa jag vet inte men bara för att helt enklt. Om det nu är enkelt det vet man ju liksom aldrig inte.
Har varit och tränat judo idag samt handlat mat och olika saker med mammsen, handla faktiskt ljus till ett ljuskors i mitt rum så någon kväll kommer mitt rum fyllas av kaffe/vanilj doft

                        

Men nu ska jag iallafall sova lite. Imorgon blir det in i köket och laga massa mat sedan hem och packa och städa rummet lite innan min micke kommer på torsdag så att han slipper få en chock. =)


Puusheeei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0