311

Sitter hemma hos micke vid deras dator och uppdaterar mig lite om vad som händer där ute i världen.

                        

Idag så har micke och jag varit ute tills hans systers gamla hus med dom och hjälpt till att samla ihop det sista så att allting blev klart där.
Ikväll så blir det en chillig filmkväll med lite trevliga personer, bra filmer och lite godis kanske, det är sådant man märker


Puussheei <33

P.S Jag har inhandlat en ny dator, eller jag valde ut en och mamma köpte den åt mig idag eftersom jag inte hade pengar på mig igår så hon tog mina pengar och fixa den är mig idag. Så imorgon ska jag sätta mig med den och leka lite och se om man får igång :)    D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0