310

chaaa chaaa

pga dålig internet-åtkomst på min "normala" dator så blir det tyvärr inte lika mycket inlägg som annars då jag bara blir så arg om jag startar datorn och internet fungerar men sen så slutar det funka efter ett litet tag men jag ska köpa ny dator på söndag så då kommer det (hoppas jag) mer inlägg.
Idag har jag klippt mig och micke följde med mig hem och ska sova över här. Imorgon följer jag med honom hem och hittar på massa roliga saker där.
Men nu ska vi göra lite annat, packa iordning inför imorgon och sen gå och lägga oss tidigt för jag är så trött så jag håller på å storknar!!!


Puuussheeei <33
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0