303

Chaaa chaaa

Nu är man hemma efter en supertrevlig helg hos min pojke. Kom hem till honom vid halv 8 i fredags efter en trevlig dag med Rasmus uppe vid Romme Alpin. Fick lite pizza när man kom, sedan satte vi oss vid tv:n och kollade på let's dance men jag såg inte hela för jag somnade genom halva programmet.
På lördagen så blev det hjälpa till och bära både en ny och en gamal duschkabin (delar av dom iallafall) sedan gick vi en liten sväng och tog det lugnt sen resten av dagen. Likadant har vi gjort idag, slappat, varit ute och sväng och sen myst lite. Vet ju inte hur mycket det blir att träffas i veckan. 

                                     
Nu ska jag äta lite naturgodis och sedan ta en liten dusch och va lite social med mamma och micke som jag inte träffat nu på länge.

Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0