301

Nu har faktiskt Kajsa varit massa duktig idag och räknat matte med alla små siffror dansande framför ögonen på henne fast hon igentligen bara vill gå och lägga sig och sova för att hon är massa trött

                     

Tänkte faktiskt packa ihop sakerna och bege mig in mot sängen, det väger starkt just nu.
Imorgon så blir det lite halv roligt. På morgonen så ska jag ha ett 2h och 20 min långt matte prov ( men får gå när man är klar som tur är ) efteråt så ska jag gå ner på stan och fikusa lite med Mikaela över en semla med tanke på att det är fettisdagen imorgon.

                                         

Tror att jag tar en semla, är inte säker. Det är nämligen så att jag ska testa på judo lite senare och vill ju inte gärna att den ska komma ut samma väg som det kom in bara för att man var dum och åt den innan man träna!?!?!  
Men nu slår mina ögon ihop så bestämmer mig faktiskt för att det räcker med matte för idag och hoppas på det bästa på provet imorgon.


Puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0