299

Chaaa Chaaa

Jag vet att jag inte har bloggat nu på någon dag men har inte riktigt haft möjlighet till det eller jätte lust att sätta mig vid datorn.
I torsdag så blev det bara ett kort styrelsemöte och sedan fick jag skjuss med Alex och Sara upp till vånga så jag kunde vara med på cellen som jag inte har varit med på under hur lång tid som helst så det var riktigt underbart rent ut sagt!!! 
                               

Igår så följde Micke med mig hem när han hade slutat så kvällen blev tillägnad honom och inte datorn. Men nu ska inte jag skriva mer för nu ska vi ut och gå en lite sväng så man kommer igång lite. Ska se om ja ginte kan försöka få in något lite senare också.

Puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0