297

Nu kommer äntligen inlägget med lite bilder förstår inte att det ska vara så svårt att koppla in mobilen i datorn och skriva lite till bilder?? Tyyydligen ;)



Fick en lite glad överraskning när jag insåg att vasaloppet gick av stapeln samma helg som jag var uppe i dalarna. En bild från tjejvasa. Hade tyvärr inte tid att ta mer bilder eftersom jag skulle vidare till ett stall där och ut och rida lite



Och mitt i bildfånget står Bläsi som jag fick rida på och bakom står Atte som Sylvia (ägaren) red på. Det var underbara ridturer verkligen, det är så lugnt och fridfullt där uppe så det är makalöst. Atte Tyckte tydligen dock inte om att va med på bild med en liten bild fick jag



För er som är intresserade av hästar och som undrar så är bläsi en islandshäst och Atte en lätt nordsvensk



en underbart solig dag fick vi iallafall när vi var där uppe. Fast det var inte så herrans kallt ändå. Som ni ser så är det ju faktiskt en hel del snö och på dom flesta ställen så nådde snöhögarna mig till över mitten av låret!




Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0