350

Helluuu
Nu sitter man vid köksbordet med maten står och puttrar på spisen ( måste gå bort och vända på fisken!! ) Imorgon blir det lax,rostade grönsaker med ananaskeso! Muuums
Första dagen på sommarens arbetsplats var riktigt kul faktiskt!! Vissa sysslor var ju mindre roliga men så är det med alla!! Men det var verkligen suuuuper kul så imorgon tänkte jag ta en bild på min pigedräkt så får ni se hur jag ser ut på en vanlig arbetsdag. Men det lär nog inte bli så mycket mer skrivande just nu för är så himla trött men glad. Just det, måste ju bara berätta. Efter jobbet så åkte mamma och jag inte till stan, dels för att mamma skulle till salong törnrosa men även för att jag skulle kolla på ett par skor(löparskor) och tänk så glad jag blev. Jag hitta faktiskt ett par på Stadium som inte var allt för dyra heller. Efter dessa fynd så kände jag mig vääldigt generös så jag tog faktiskt min mamma till Halvars och bjöd henne på glass. Suuper gott verkligen. Det var väl min dag som jag hade att dela med mig av, hoppas att jag har någon ork imorgon till att skriva. Håll utkik efter mer inlägg


Puusheeei !!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0