343

Just nu sitter jag sjunger med i tonerna till James Blunts låt Your beautiful. Denna dag har varit en mycket angenäm dag då jag parkerade min rumpa i soffan med en bok och ägna den min fulla uppmärksamhet till det inte fanns någon text kvar i den att läsa.
Hur skönt som helst, men medans dagen gick och det dåliga vädret började tillta utanför började min åskhuvudvärk ochdet är verkligen inte så skönt. Så just nu väntar jag på urladdningen så mitt huvud blir fritt frrån denna smärta.
Nu precis för en stund sen spelade jag lite wii med Filip men vi tog en liten paus för att äta lite mumsiga våfflor, sedan blev det lite spel igen innan jag gick upp och satte mig här. Men nu ska jag fixa med lite annat på datorn så får vi se om jag återkommer lite senare ;)


Puusheei <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0