342

Ojojoj
Nu har man inte bloggat på ett tag men det har varit mycket med student och det sista i skolan och packa innan jag skulle iväg. För just nu sitter jag nere hos min mormor i Ulricehamn på hennes övervånging och hungrar mer eller mindre ihjäl snart. Okej kanske inte riktigt så dramatiskt men nästan iallafall. Idag så blev det upp redan kvart i 6 för att vi skulle hinna åka alla mil ända till Töreboda nästan för att vara med på invigningen av (tror jag) europas största ekologiska mjölkgård. Riktigt roligt att se faktiskt även om det var lite tufft att gå upp så tidigt. Men nu ska jag äta så får se om jag skriver något mer senare!


Puusheeei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0