339

Heeelluuuuuuuuuuuuuuu

Ännu än gång ligger man i sängen med datorn, men hur kan man motstå när sängen är så skön och man  ligger ju så bekvämt så det får helt enkelt bli så att man ligger här.
Idag så hade vi servering. Jag och Jens delade på ett 8 bord, det gick riktigt bra tycker jag faktiskt. När vi slutat gick jag ner på stan för att se om jag kunde hitta en plånbok. Det gjorde jag, köpte även en ankelkedja med två små smycken på. Allt dedtta gjorde jag i väntan på Jens. När han kom så tog vi oss ner mot resecentrum för att hinna med pendeln till linköping, nämligen så att vi bestämde oss för att äta på SUBWAY!! Det var verkligen huuuur gott som helst så det blir säkert att äta där någon mer gång :)
Men nu ska jag spela lite.

Puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0