338

Ligger just ni i sängen och tar det lite lugnt efter en jobbig dag. Har haft huvudvärk eftersom det har varit så varmt/kvavt ute. De har tillochmed gått ut med en klass1 varning har i östergötland.
Fick reda pöå imorse att vi skulle få se på treornas musikal. Den var riktigt bra, lite förvirrande dock då man inte alltid förstod vad som hände men dansen och sången var hur bra som helst. Ett bra jobbat till dom.
Samtidigt som jag skriver detta ligger jag och kollar på ett program som är inspelat i Colombia och visar deras kultur och klädkod. Väntar även på mamma så vi kan boka min bussbiljett till mormor. Men nu ska jag kolla på programmet lite och plugga in lite el i datorn innan den dör.


Puusheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0