Dans les Murs de la Défense

Att ljuga för mig får du inte göra, ärlig bör du vara.
Såra inte mina känslor för dina egna ord kan användas mot dig
Min mur kan snabbt byggas upp så va på din vakt, när den väl är uppbyggd och du är
utanför kan du inte komma in igen.
Håll foten i dörrens öppning, då kommer dörren alltid stå på glänt för dig
Amors blypilar har siktats på mitt hjärta och jag kan inget göra för att hindra dem.
Må det som händer hända och låt framtiden ligga i händerna på den som vet den bäst.
Så döm mig inte för det som är utan se tillbaka på det som ditt hjärta kan glädjas åt.


                                                                    Innanför Försvarets Murar
                                                                               Av Guuldlock


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fint skrivet ! :)

2011-09-23 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0