373

Nu är det nämligen så att imorgon ska jag åka på läger till öland och ge lite kraft åt min själ, ska suga upp så mycket possitivt energi så att jag kommer orka med hela vintern. Men ett som är säkert är att jag inte kommer göra några uppdateringar under tiden. Jag har däremot ett inlägg inbokat som kommer dyka upp någon gång under vecka. Så ni får helt enkelt hålla utkik efter det. Kanske kommer göra något mer som jag kommer tidsboka in men det är inte säkert med tanke på att jag inte har någon aning om vad som kommer hända under veckan. Men ni får stå ut och senare kommer ni få lite mer updateringar när jag kommit hem igen. Hoppas ni överlever under tiden. Det kommer jag göra iallafall.


Puuhseei !!!



Kommer tänka på er under kommande dagar och be och tacka för er alla. Och så ska jag avsluta med en lite klysha. Må gud vara med och välsigne er alla. Det är aldrig försent att öppna sig för honom och låta han bli en del av ert liv såsom han är en del av mitt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0