372

igår vad en riktigt storstädningsdag här hemma. Har röjt större delen av mitt rum så det börjar ju faktiskt se rätt skapligt ut! Men har en del kvar, ska rensa ut ur garderoberna och sedan en byrå sen är jag klar. Det är en stor bit påvägen iaf.
Men idag så ska jag vara med Emelie, vi ska ut å motionera lite och kanske bli lite bruna på köpet i detta fina väder och såklart, så ska vi kolla på ett avsnitt av house för vem annars skulle man kunna beundra så mycket som honom. Detta gäller mig förstårs, alla får ju ha en egen åsikt!
men ni ska få en liten update på hur jag ser ut idag!
       

                                                                                                       Puussheeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0