365

Usch är bara jäääättte trött idag och är verkligen inget pepp på att skriva något så ni får bara en riiiiiktigt kort sammanfattning av min dag.

1. Försov mig för stängde av väckarklockan i sömnen.
2. Förmiddagen känns som den går jättefort annars men idag gick den otroligt långsamt.
3. Mådde inge bra, var en sjukt allmänt dålig dag för mig.
4. Blev lite glad när Lena och Alicia kom på besök på mitt jobb
5. När jag gick med på kul och kusligt så var det en jättesöt tjej med som gjorde en väldig
    Allmänt glad så då fick man lite energi igen.
6. Kom hem tog lite melon och tugga på och satte sig vi datorn. Om ett litet tag ska jag äta kvälls mat.
7. Ingen aning om vad restan av kvällen kommer innebära men det märker jag.



Det var väl en kort sammanfattning. Men hoppas att ni har haft en bättre dag en vad jag har haft.  
                      


Puussheei från en trött tjej<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0