361

Jaaa då kanske det var dags att lägga upp något här nu igen.
Idag så blev det sovmorgon, så riktigt sköönt för man kan ju inte påstå att man kom i sängs tidigt igår. Jag hamna framför tv:n med Emelie och körde massa mariokart långt fram in på natten.
Idag så har jag ingen aning om vad som kommer att hända idag men ska iallafall vara med Sandra lite. Beroende på när jag kommer hem ikväll och vad som händer så ska jag försöka få in lite bilder från löfstad slott. Om inte annat så kommer det att komma i helgen, då är min jobbperiod slut och då kan det komma massa fina bilder.
Men nu ska min data bli lite uppdaterad med lite olika program så kan inte skriva mer just nu.

Puussheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0