358

Helluuu

Nu har dagen gått över till kväll och man börjar bli lite slöer igen. Lite tidigare idag så var mamma och jag inne i stan. Jag behöver få igång min klocka igen, den hade helt plötsligt stannat och jag behöööver en klocka. Så jag satte mig bakom ratten och mamma brevid och så körde jag in, det gick superbra även fast det regna som tusan. När vi var påväg hem körde vi runt lite i stan så man fick köra lite mer och ta mig tusan det gick helt perfekt, nästan iaf. Men så gott som iallafall, fick till växlingen super bra med alla växlar. Lite backövning och motorväg kvar sen känner mig på god väg mot ett självständigare liv!
Men nu har vädret klarnat upp och det är snart dags för mig att gå ut i kylan än en gång för att gå ut med mick, inget kul att ha hund när det är kallt!!
Men älskar honom lika mycket ändå, men får se om jag skriver något imorgon. Ska se om jag kan få upp lite bilder då också. Imorgon är det nämligen Löfstad slotts 1700-tals dag
Så alla som inte har något att göra och är i krokarna. Sväng in och checka in läget.


Puusheeei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0