357

Gomorgon på er alla

Har ni sovit gott?? Det har jag iallafall. Men nu är det såhär, detta inlägg ska inte vara om mig utan jag ska tillägna det till ett band, som jag tror inte så många har hört talas om. Dom har inte haft speciellt många hits men en låt trängde rakt in i hjärtat på mig. Någon som kan gissa vilket band det är??
Kanske inte men jag ska berätta.

Det är ett band som har haft mycket problem med medlemmar hit och dit, men sångare Mike stod alltid kvar på sin plats, den låt som trängde in i hjärtat på mig är ingen mindre än When the Children Cry. Man kan nästan inte låta bli att få en liten tår i ögat.



Men nu ska jag klä på mig lite mer kläder och sedan gå ut och gå med mick så han får komma ut och röra lite på sig!


Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0