354

Ojojojojoj
kan ju faktikst bara till mitt försvar berätta att jag veeerkligen inte har varit knappt något på en dator sen i söndags så har inte getts några tillfällen till att blogga, men inget spc har väl hänt igentligen. Har sovit hos Lena med familj nu ett tag när min lämna boet. I måndags var jag och Alicia inne i stan och shoppa lite. Jag hitta en tröja som jag blev lite förälskad i som jag köpte från rean.
Annars har det varit mest jobb, tänkte jag skulle ladda upp några bilder inom kort men händer så mycket så man knappt har tid!
Men nu ska jag packa upp lite smutstvätt och dylikt som jag haft med mig. Men hoppas ni har det super bra!!!

Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0