321

Just nu sitter jag på Mickes jobb och väntar på att han ska jobba klart. Blev en promenad hit bort istället för att stå och vänta på bussen. Men det var bara riktigt skönt men en lite bensträckare, eller aa den kanske var lite längre. Beräkna att den var på ungefär 7000 steg och då blir det ungefär 3.5km men det var lite lagom skönt tyckte jag.
Men gick lite fel så tog lite längre tid och blev lite längre så nu har jag riktigt ont i fötterna, känns som det typ har gått hål på dom :O (hälarana)
Men nu var tydligen micke klar så nu blir det till att packa ihop läxböckera som jag flitigt har använt och börja åka hemmåt. Blir nog tidigt ikväll för är supertrött men först blir det mat och sen en dusch.


Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0