320

ChaaChaa

Har alla sovit gott?? det har jag iallafall. Stenhårt ända  tills klockan ringde och väckte mig.  Blev vääldigt sent hem igår så hade faktiskt inte ens en chans att komma in på datorn och blogga. Idag kommer jag hem lite tidigare men ändå sent och så måste jag sätta mig med lite läxor.
Men idag så blir det skola först. Ända fram till 20 över 2 och då ska jag få träffa Micke ( två dagar i rad nu ) och så ska vi va en stund innan jag ska på möte som har med elevrådet och göra.
 
Det var väl min dag i stora drag. Men nu måste jag äta lite frukost för min mage knurrar något så otroligt;)




Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: evelina ^-^

du är söt :)

2011-01-19 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0