318

Gomorgon på er.

Imorse när jag kom upp och kollade ut genom förnstret fick jag verkligen en chock!!
Ja kunde se våran gräsmatta, okej nu är det väl mest en ler pöl men man ser ändå gräset, det har allså smällt bort hur mycket som helst under natten!

Idag blev det lite sovmorgon som var hur skönt som helst! börjar riktigt sent idag! inte förren vid 10 över 1. Sen blire att ha två lektioner och efter det så ska jag få träffa micke! Blev riktigt glad över det. Skulle igentligen ha åkt hem med mamma men nu ska jag stanna kvar i stan och va lite med honom !!
Just nu har jag inte så mycket mer och skriva förutom att jag måste gå och göra mig iordning samt kolla på buss in till skolan. Men skriver senare ikväll. Borde ha lite mer tid då för fick de mesta läxorna klara.
                                             
Puussheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0