315

Jag förstår verkligen inte varför folk måste vara så elaka mot vissa bloggare. Man har faktiskt rätt att blogga om det man vill
Tänk att en preson kan vara så hatad och omtyckt på samma gång av olika personer. Men personerna ifråga som inte tycker om bloggaren/bloggen läser bloggen ändå. Varför?!
Vissa åsikter kan man faktiskt hålla för sig själv, det gällar alla, bloggare som läsare. Skriv det du står och känner för men va lite diskret ibland, ord kan såra väldigt mycket.

Några bloggar som jag ibland läser har dom "problemen" om man kan kalla det så.
Bloggen Michas.se handlar om Mikaela som blivit gravid och mamma trots sin unga ålder. Hon gjorde valet att behålla barnet och är nu mamma till sin super söta dotter Kelly Rose.
Det som är lite tråkigt är att vissa människor påstår att hon ljuger, men jag tror fullt ut på att hon talar sanning om det som har hänt henne.

Jag tycker faktiskt att folk borde sluta hacka på vissa bloggare, sluta upp med att sprida rykten! Varför känna agg mot någon man inte känner, dom känslorna tär bara på en.
Acceptera varandra för den dom är och deras beslut.



Om Micahs.se: Jag tycker verkligen det är är en toppenblogg. Hon skriver väldigt bra så man lever sig in i hur hon har det, det känns som hon verkligen pratar till sina läsare och inte bara till en blogg.
Tycker det är väldigt starkt av henne att vara mamma i sådan ung ålder.
Vissa är födda till att vara mammor helt enkelt och då tycker jag inte att man ska döma dom efter åldern. Visst tiderna har förändrats och det är inte vanligt att man är mamma förren man oftast fyllt 20 men för inte allt då länge sedan var det jätte vanligt att va mamma vid 15-17 års åldern.
Så jag tipsar er verkligen om att kolla in hennes blogg för det är en riktigt upplevelse

Tack o hej från mig! Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0