311

ChaaChaa ;)

Nu är man hemma igen, idag har jag ju varit på bio så har haft det lite problem med uppdateringen. För imorse när jag skulle blogga (hade jag tänkt) så var det inte tillgängligt! Sååå förargligt! Men det är inget att göra åt nu, får hoppas att ni förstår.

Det har varit en vääldigt lång dag på stan idag iallafall. Mikaela och jag gick ner på stan halv två ungefär för att möta Micke. Vi möts vid gotto och sedan går vi upp och sätter oss lite uppe i kupolen, lite senare kommer Mattias så vi fyra sitter där ungefär en timme och sedan åker Mattias och Mikaela hem. Då är det ju bara ett antal timmar kvar tills bion börjar, fyra timmar för att vara lite mer exakt. Vi vandrar hela centrum fram och tillbaka ett antal gånger innan vi går och sätter oss vid en ingång vid bion ( det var matta där så lite mjukare) och försöker fördriva tiden, jag själv lyckas somna lite halft bara för att man är så trött. Men bion börjar ju tillslut som tur är.

                         

Super bra film vi såg och vi hade hur kul som helst till den. Vi åt en bit mat efteråt och sedan var det bara att skynda sig till bussen. Lite skillnad från början av kvällen.
Men tyckte den här dagen var riktigt lyckad faktiskt, eller aa mer än lyckad.
Men nu ska faktiskt jag försöka sova lite, det är ju en dag imorrn också. Och då kan jag nog med 100% garantera att det blir bättre än dom här två senare dagarna.

Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: Jens

Den FILMEN SKA JA ME SE! ;) Jävla turunge som såg den före mej ;) Just ja du får berätta "detaljerna" sen ;)

2011-01-16 @ 22:10:12
URL: http://www.unknownstreet.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0