310

Nu är man hemma och hinner sätta sig lite vid datorn innan man slocknar ;)
Har varit fullt upp hela dagen, först var det skola där min älskling mikaela var sjuk och sen blev det till att va med Micke som var hur gullig som helst som stannade kvar i stan bara för att hålla lilla mig sällskap innan jag skulle till vårdcentralen

Får vänta en jäkla bra stund i väntrummet innan jag får komma in för en snabb undersökning och skickas sedan vidare till nästa väntrum. Fick lite hosis medicin utskriven igen så jag får se om den kan hjälpa mig lite så jag slipper hosta sönder mig hela tiden.
Blev även till att försöka ta ett blodprov men det är inte det enklaste på mig eftersom jag inte har några ådror knappt xD hahah iallafall inte några som man kan ta i.

full fart ut till blacka för att sedan åka upp till vånga och va i kyrkan på sin första celltorsdag på det här året. Men verkligen inte den sista. Har massa trevligt däruppe med allt torsdags folk och sedan blev det hem till datorn.

Vilken dag allså!!!

                           

Men nu ska jag sova så man orkar med morgon dagen också. Då blir det att gå på bio med gulligaste Micke ;)

Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0