309

                                       MISSLYCKAD MORGON!!!!
Fyyyy vilken dag allså!! Allt börjar väl bra, ät uppe i tid har sovit bra inatt och allt är frid o fröjd. Men när jag ska gå ut till bussen så är det en tanke som säger mig att jag ska ta 84:an upp till carro och ta den första 82:an som inte går vid mig. Så då gör jag det, men när jag går ut så inser jag att jag inte har någon mobil med mig!!!!

Jag springer in igen och letar reda på den men hittar den inte, men vet att den är här hemma, letar på alla möjliga ställen o fort måste det gå bussen kommer ju när som helst!! Ringer på den o lyssnar o tillslut hittar jag den!! stormar ut igen och fort till busshållplatsen och hinner med den som tur är.
Träffar både Carro och Emelie uppe vid andra busshållsplatsen, bussen kommer så vi går på. Hållplatsen innan Matilda så KÖR BUSSEN FAST!!!
Vilken morgon!!!!
Bussen kommer inte loss men det kommer en efter som tur är, men den är ju inte jätte snabbt på plats. Alla som satt på den första bussen får gå ut och vänta på att nästa ska komma. Och det är ju sååååå vackert väder också, snön bara vräker ner så mitt platta hår var totalt hel lockigt
Vi kommer in efter mycket om och men och vi hittar våran nya sal, men då är ju läraren försenad, så kan det va men det hände mycket det morgonen iaf.
Ville bara berätta om den, den är ju lite lustig när man kollar tillbaka på det.

                                      

Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: mikaelanilsson

hahaha sjuk dag du har vart med om gumman :D:D

2011-01-12 @ 19:17:14
URL: http://mikaaelanilsson.devote.se/
Postat av: Jensaaah

Hahhaha ! :D

Ja trodde Carro skojja när hon skrev de på facebook men hahhah så jävla klockrent! ;D

2011-01-12 @ 20:25:50
URL: http://www.unknownstreet.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0