305

Nu är man hemma igen, har precis ätit lite kvällsmat. Tyvärr så har ju min aptit försvunnit igen, kan nog bero på allt hostande så det är mest yogurt med lite banan o müsli som är mest lockande för mig nu :)
Lenas hår blev mycket bätte nu när hon fick i lite mörka slingor i håret.
Som tack bjöd hon på en liten fika men det är ju bara kul att få hjälpa till lite ibland även om jag inte har varit på mitt socialaste humör idag men men det är sådant man får ta ibland.
När jag kom hem så var det inte lång tid kvar tills vi skulle gå och träna. Det var ett träningspass för magen i  ca 25min. Riktigt skönt faktiskt även om det var jobbigt.


Nu ikväll blir det till att bara ta det lugnt, har haft  
en huvudvärk som har kommit och lite under dagen.
Inte så jätte kul men ska ta hostmedicin och en huvudvärkstablett
till natten och sen borde jag väl inte göra annat än att sova gott.


Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0