304

Go förmiddag på er. Har alla sovit gott??
Nu är det ju ny vecka igen och snart börjar skolan, för dom flesta har väl både arbete och skola börjat. Jag har lite tur som har ledigt både idag och imorgon till. Men sen på onsdag är det bara att köra igång igen, nya krafter inför en ny termin med arbete och sen när den är klar så har jag faktiskt tagit mig igenom ettan på gymnasiet.
Nu senare idag ska jag följa med Lena hem och hjälpa henne färga håret.
Hon lyckades tydligen inte så bra så vi ska se om vi kan reparera skadan med lite slingor, det kunde tydligen inte bli värre än vad det redan var så då måste det vara illa ;)


Men nu ska jag gå och fixa mig iordning lite, min mor kommer hem snart så ska prata lite med henne och hålla henne lite sällskap medans hon äter. Skriver senare


Puussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0