285

Heelluu, nu äntligen är man hemma och kan andas ut lite.
Blev inte så mycket bilder från gårddagen men tänkte iallafall visa dom bilder som blev tagna.
Blev dock bara hur vi sov men det var lite kul så måste vi.






                                       

Såhär lite gulligt såg det ut när Mikaela och Jens sov. Jag och Calle fick en lite bevämare plats i bäddsoffan, bara det att jag lyckades få den sidan som knarra så vaknade av det så fort jag rörde på mig.
Nu ska jag ta en varm lååång skön dusch och bara ta det lugnt och äta lite choklad.
Fick det av Jens gulliga mamma..

                     
Muuuuuums!!!


Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: Jens

Hahah Mikaelas o min sexiga sovplats ;D hahha hon sa sen att hon tyckte vi kunde ta Franks plats ;)

2011-01-01 @ 19:54:38
URL: http://www.unknownstreet.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0