248

Chaaaa ;)

Idag så har min Micke åkt hem. Mamma och jag släppte av honom på busstationen innan vi skulle hämta upp mammas micke och börja åka hemåt.
Mamma, jag och min Micke har gått runt idag ute på ingelsta och kollat på lite saker. Och detta har jag inhandlat idag :


Stickad tröja; Gina tricot 99:-

                                       
                                         Leggings; Gina tricot 69:-


Skjorta; H&M 249:-

                                                      
                                                       Sportbh; lindex 199:-

Det var det jag inhandlat idag, sen är det väl lite kvar som man behöver men det får man ta en annan dag. Nu ska jag avsluta det här och sen gå och inviga min nya sportbh lite med en liten träningsrunda på gymmet.

Puusheei <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0