243

Chaaa chaa.

Nu hade jag lite tid att skriva.
Idag har verkligen allting gått i ett. Gick upp tidigare för att fixa lite protokoll med Erika, kommer lite sent till lektionen men klarar mig ändå.
Blir en snabb lunch för att sedan skynda sig tillbaka till stora skolan för att då upptäcka att vi inte hade någon matematik. ( inte så kul )
Idrotten går av i ett svep, blev lite dans och teori idag.
Gympan slutar och styrelsemötet börjar.
Tar 6 bussen hem, pratar lite med mamma och går sedan till gymmet och ställer mig på löpbandet för en liten stund för att bli av med lite energi o börja träna upp lungor o konditionen igen.

                                     
Kommer hem och äter lite sedan är det bara att plocka fram snabeldraken och rasta den lite i rummet. Plockar undan lite för imorgon också. Micke följer med mig hem då och sover över till på lördagen.

Det var väl min torsdag i stora dag, har inte ens hunnit riktigt märka att det har varit torsdag. Imorrn är det ju redan fredag och så var den skolveckan slut! förstår inte var all tid tar vägen!!! 

                                   

Men nu ska jag duscha av mig lite och sedan krypa ner i sängen för är bamse trött idag

Puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0