Måndagens sanning §3

Den här måndagens sanning:

När jag var lite hade jag tidigt klart för mig att kvinnornas könsorgan hette slida. När man är liten så är man ju inte direkt generad över något utan allt är ju liksom "normalt". Men en dag när jag och min yngre killkusin, vi är allså bara i 4årsåldern, sitter inne på toaletten och leker. Men jag måste gå på toa så jag göra det och då säger min kusin:

H: Det där är en höna, säger han och pekar på min slida.

J: neeee, det heter faktiskt slida

H: nee! det heter höna faktiskt

J: Det heter faktiskt slida!! Men just då råkade jag släppa en lite fis.

H: nehe, det heter höna! Jag hörde den kackla!!

Detta är nog ett av mina roligaste men även lite pinsammare minnen som barn.


Har ni några barndoms minnen som ni kan skratta åt i dagsläget??


                                                                    

Kommentarer
Postat av: mikaelanilsson

hahahahahhaha :D

2011-02-14 @ 17:08:04
URL: http://mikaaelanilsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0