Måndagens sanning §2

Den här måndagens sanning:

Jag har kvar mitt gosedjur Ninis från när jag var lite. Jag har henne i sängen ibland när jag ska sova om jag känner mig osäker, ledsen eller något. Hon är min lilla trygghet och jag älskar dom ställerna henne "päls" är super len.
Jag tycker nog faktiskt inte att det är så knäppt att ha kvar sitt gosedjur för det är ju inte som att man går runt med det och tar med det överallt som när man liten. Även om man kanske skulle göra det ibland.

Är det någon av er som har kvar sitt gosedjur och vill inte riktigt släppa det ifrån er?? Även om ni inte alltid sover med det...


Kommentarer
Postat av: Mia

haha jaa faktiskt, har kvar de flesta av mina gosedjur även om dem kanske inte alltid sitter i sängen så är dem i mitt rum.

Jens älskar att leka med dem så aah det är ju bara bra att dem finns där när jag inte är i närheten x'D

2011-02-07 @ 18:35:39
URL: http://metrobloggen.se/JeensahsFlikka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0