289

Ikväll så har jag varit med Sandra och sett på bio. Vi såg faktiskt Trassel. Rapunzel är instängd i ett torn och en dag så bestämmer hon sig för att hon vill se dom flygande ljusen på himlen på nära håll. Med sin guide får man se dom hur dom tar sig dit och massa roliga, konstiga saker händer på vägen.

 
                                                                            
                           


                                                                  

                                                                       

Jag tycker att det är en extremt gullig film, den har ett jättefint budskap. Iallafall det jag tolkad. Men jag rekomenderar den i högsta grad och tror att alla oberoende på ålder kommer bli charmerade av karaktärerna i filmerna.

Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: mikaelanilsson

vilken tur att filmen var bra :)

2011-02-23 @ 00:36:19
URL: http://mikaaelanilsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0