288

Tänkte berätta att något super kul som jag var med om i helgen var när jag och ett stort störtskönt gäng med massa sjyssta typer drog och bowla för att fira lilla jensah ponken.
Dock är ju inte bilderna av världens bästa kvalitet men dom får duga ;)


Från vänster: Kim, mattias och elin


här sitter jag ihopklämd mellan Jens och Kim


Lille Henric gör sig söt för kameran


Jag o Kim =)


Och så avslutar vi med en grupp bild på alla -Mikaela som tog bilden men hon ska också vara med på den.

Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: Jensah

Hahahha fina bilder kajsa ! :D

Tyvärr måste jag vara så snäll o sno dom för jag ville ha alla bilder från kvällen ! :D

2011-02-22 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0