286

Tänkte göra ett litet inlägg nu på fredagen med. Tänkte berätta om några vackra fredags ting som jag upplevt idag

Första plats: Att se svanar landa på vattnet, precis när de tar bak vingarna bryter vattenytan  och landar.
 
Andra plats: Vegetarisk lasange och eleverna i HR3. Gjorde en underbart god lasange som det lät mig komma in och äta fast jag var super sen och skulle inte fått det.

Tredje plats: Tystnaden i ett klassrum när det är ingen som pratar massa utan bara ibland. Så himla underbart att man kan luta sig tillbaka och slappna av och jobba med det man ska

Fjärde plats: supersnälla busschufförer som låter en åka med fast man inte har busskortet med och man har lite bråttom

Femte: Kramar av massa fina vänner när det har varit stressigt eller när man bara behöver en varm stor kram.

Det är min lista över underbara fredags ting som har hänt mig. Hoppas ni alla andra också har haft en bra fredag och har något roligt inplanerat för helgen
                                   

Puussheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0