276

Chaa chaaa

Nu tänkte jag blogga lite innan jag tar en välförtjänt dusch och sedan går jag o lägger mig. Mamma hämtade mig vid skolan idag efter mötet. Först var tanken att jag skulle övningsköra hem idag men icke sa nicke. Jag kör INTE i detta väder!!
Men när vi kom hem tog vi lite kvällsmat och sedan en underbar efterrätt bestående av vaniljglass med hemmagjord hallonsås.
Det tyckte både mamma och jag att vi förtjänat efter att båda hade åkt omkull på rumpan idag.

                         
mmmm super gott<3

Men nu ska jag sluta skriva, och jag ber verkligen för att det kommer vara bättre väder imorgon än vad det var idag! Eller vad säger ni??

Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0