271

Chaaa chaaa

Nu ska jag ner och möta min Mikaela nere på resecentrum men måste bara berätta en sak!!

Det är såååååå UNDERBART att kunna sätta på sig ett par solglasögon!!!
Tänk att man går ut genom dörren, men solen är för stark i ögenon så man sätter solglasenögonen på nästippen och petar upp dom med fingret. Samtidigt som man känner solen värma mot ansiktet och man hör fågelkvitter i örornen. Det kan bara betyda en sak!!

                VÅR!!!!!!

Det är så himla underbart!! Hela jag fylls med vårkänslor och man vill bara skratta, hoppa runt, försöka leta fram sandalerna och lägga undan den bökiga vinterjackan. *suuck* så underbart det är med vår.
Men nu ska jag ut i det underbara vårvädret lite igen och peta upp solbrillorna upp över nosryggen.


               

Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0