260

Chaa chaaa,

Det blev ju ett väldans snabbt inlägg där igår men hade inte så mycket tid just då.
Kan säga såhär iallafall. Hoppa inte hopprep under gymnastik lektionen om du inte är van vid det!!

                             

Jag har världens träningsvärk i vaderna just nu, hahaha. Inte så skönt...
Men något jag glömde berätta igår var att efter skolan gick jag och Mikaela till kuriosa för att ta en lite fika medans vi väntade på buss/skjutss. Riktigt mysigt att bara få sitta där

                               

För min del blev det te och biskvi ( ofc så är det en chokladbiskvi ) Blev även en toast men den kom senare så tänkte inte på att ta bild. Men nu ska jag fixa iordning det sista i lugn och ro samt äta lite frukost i lugn och ro

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0