slutet på året ger slutgiltiga tankar om året som gått

Jaaa nu när julen börjar vanka mot sitt slut och även detta år så börjar man ju reflektera över året som varit.
Har jag gjort något meningsfullt iår?? Har jag kunnat hjälpa någon som har behövt hjälp eller har jag varit en dålig medmänniska?
Jag hoppas inte jag har varit det utan att jag har varit god.
Är det mågon mer än jag som har något nyårslöfte? Något man vill förändra med sig själv, sina livsvanor eller omgivningen.
Men nu, har alla haft en fin jul??
Det har jag haft iallafall. Vi har haft massa god mat, bingospel med vinster, ris a la malta, rester som självklart ingår i allt julhysteri.
Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0