Min stortå är mitt huvud

Sitter helt avtrubbad i soffan, ska snart gå och lägga mig. Är så trött och avslappnad så jag inte vet vad. 
Idag när jag kom hem så låg ett paket till ig på bordet, det var mitt nya mobilskal så nu är den utrustad med både skal och skyddsplast.
När mamma kom hem så börja vi prata om att jag skulle vilja gå på en massage och fixa till lite fel i kroppen som bara gör ont så hon ringde på en här i skärblacka så jag fick en tid idag!!
Så nu har man fått massage på ryggen, axlarna och sidorna. Var riktigt skönt men också lite smärtsamt ska tillbaka dit tre gånger till nu så vi får verkligen hoppas det blir bättre.
Men nu måste jag sova så jag orkar med resten av veckan!!

  
                                                                                  Puussheeii<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0