I can't get no satisfaction out of it

Det känns som att vore kväll men igentligen är klockan bara halv tre, känns som att man borde hitta på något men man vet inte riktigt vad...
Något jag vet är iallafall är att jag var uppe i tid, åt lite tomtegröt, kolla på vampire diaries och sen åkte micke och jag ut med bmw för att övningsköra!
Kan säga att det är STOOOOOR skillnad mot volvo och bmw, iallafall mickes. Men det var riktigt kul dock lite läskigt innan man börjar lite på sig själv men sitter ju dock bakom ratten som är värd ett x antal kr som jag nog inte skulle ha råd med i första taget......
Men det gick bra, fick inte ett enda kärringstopp och vi var även upp i finspång och körde. Åkte tillbaka, genom kimstad och upp på mototrvägen, svängde av vid klinga och åkte hemn igen så det blev en bit men det var riktigt kul.
Nu tror jag jag vet vad jag ska göra, jag ska sätta mig mig och måla lite och se vad det blir. Vet inte om det blir att måla en tavla eller om det blir att måla naglarna och sen pilla lite med dom.
Hoppas alla får en bra dag!!
Puuuussheeeiii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0