en riktigt fin vecka

Jag gillar den här veckan faktiskt, den har innehållit många fina och glada saker för min del
Jag har:

• Ätit choklad ur min super gulliga chokladkalender
• Fått sett breaking dawn för andra gången med super trevligt sällskap
• Lärt känna en ny person som jag inte alls trodde var så trevlig
   och lätt att umgås med som jag först trodde
• Täffat det roliga gangbanget och haft en super rolig lördagskväll fylld
   med dans och många skratt
• Klarat de sista proven för den här terminenmed bra betyg
• Har riktigt många fina stunder den här vecken helt enklt

    

                                                                                               Puuussheeeii<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0